5 minuters bild som jag ritade på rasten, va tycks?



Så kan det bli när man är rastlös och tycker det känns onödigt med korta raster hehe.
Aja ja fick ju något att roa mig med dom 5-10 minutrarna hehe!
Mycket kvar att göra på den men efter 5 minuter såg det ut såhär..en liten kladd...
Får väll se om jag ska göra något vettigt utav den eller om ja slänger den.

Är äntligen hemma nu iallafall, har precis lagat mat och fått i mig den så ska väll ta det lugnt nu.
Se va ja ska ha på mig i morgon också så jag vet det.
Slutar 12 i morgon så är ingen lång dag och det är rätt skönt.
Det fortsätter och regna här vilket är såå tråkigt, tänkte promenera efter skolan men va så kissenödig haha så gick inte att gå i regnet haha!

Nä ska väll slöa lite här och kolla igenom läxor :)
Skriver lite senare :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Ida

Snygg!

2008-09-04 @ 16:43:19

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!