Äntligen mina Vaganbond skor med kilklack! :D

Jag är super lycklig, har sprungit runt i flera timmar nu och letat och letat.
Vatt i Partille och letat där på alla skobutiker i Allum, letat inne i Göteborg på alla skobutiker i Nordstan och sen skobutiker vid Arkaden och NK.
Och på sista försöket finner jag dom, mina efterlängtade kilklackar :D


800kr gick dom loss på och jag köpte
mina hos johanssons skor!

Verkligen super lycklig, har letat så länge nu efter fina kilklackar.
Så nu har ja fått mig en redig motion under sko jakten, va ett jäkla springande upp och ner, hit och dit hehe!
Men det va det allt värt för dom här underbara skorna hihi!
Ska ta kort så ni får se dom på men det gör jag i morgon med dagens outfit! :)

Sen så har ja fortfarande ett par snygga stövlar kvar till vintern och det har ja hittat en sida på nätet som gör skor enligt dina vader och fot mått så dom sitter perfekt för dig.

Ska beställa sådana till mig tänkta jag och priserna ligger mellan 1500-2500kr men då får du dig ett par riktigt bra stövlar med.

Sidan heter DUOBOOTS och dom har alla möjliga stövlar som du kan beställa just din storlek på.
Ska ta fem minuters vilo stund här nu haha, väldigt ont i kroppen efter den rundan.
Blev lite för mycket för smärtan :)


Vad tycker ni? :)
Postat av: MissMagicGirl

Dom är urcoola!

2008-09-20 @ 18:33:34
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: ♥Blondiie♥

Allum äger =)

2008-09-20 @ 18:46:51
URL: http://blondiies.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!