Återskapa THE BIG BANG, är dom helt dumma i hövvet!?

Jaha då kanske vi dör idag då och sugs in i ett svart hål och wooopsii så är vi borta.
Okej vissa saker ska man bara lämna åt fantasin inte göra det.
Fattar inte hur dom får göra detta, första experimentet lyckades (som tur är) och nu har dom 4 kvar...
KABOOM..jag fattar det inte alls.
Dom har ju till och med blivit anmälda varför stoppar ingen dom??
Jag fattar det inte, det är verkligen sjukt!


I tunneln ska protoner accelereras till enorma hastigheter. Projektet i schweiziska Cern har väckt både förhoppningar och oro. Vissa röster har till och med hävdat att acceleratorn kan orsaka ett svart hål som kan innebära jordens undergång. Bild och text från: Aftonbladet.se

HÄR kan ni följa det hela Live och hoppas på att dom inte skadar jorden!
Ska man be till "gud" idag då eller!?


Vad tycker ni? :)
Postat av: MissMagicGirl

Ja, det är väldigt oroande. Men jag tror nog att de har kontroll ändå.

Om det verkligen fanns en risk så tror jag att de skulle bli stoppade.

Hoppas i alla fall det..

2008-09-10 @ 19:40:41
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!