Bilder som ger fina minnen! :)

Är alltid lika kul att gå igenom gamla bilder på sig själv och se hur man förändras.
Hitta massa gamla bilder som jag hade lagt in hos Extrafilm när jag skulle beställa lite foton för ett tag sen så tänkte lägga ut dom här på bloggen.
Vissa bilder får än verkligen att längta tillbaka till stunder som man inte har längre.
Lite synd faktist men finns mycket fina stunder nu med så klart :)

 ←Jag för 2 årsen nu, hihi rätt söt :)

 ←Lite onykter kanske?, hihi jag förra året i början på sommaren!

←Jag i slutet av förra sommaren, fick mig ett ryck att bli blond hihi!

←Petra och jag, sommaren 06!

←Jag när jag fylde 18 år, hihi somna innan klockan var 23.00!

←Freja, Petra och jag på min 18 års dag! (saknar dom tiderna)

←Jag i våras, när ja tröttnat på att vara blond hehe!

Får lägga in lite fler godbitar en dag :)






 


Vad tycker ni? :)
Postat av: Malin

Hej!



Har en tävling i min blogg där man kan vinna 3 stycken ögonskuggor... var med och tävla du med.. =)

2008-09-09 @ 11:28:14
URL: http://malinnestor.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!