Dagens lösning på att göra brottsligheten mindre obehaglig!

Det har spekulerats mycket om hur vi ska kunna minska dagens brottslighet.
Saken är ju den att vi kommer aldrig kunna bli av med den men vi kan förbättra sitvationen en aning iallafall.
Ett par lösningar som vi kan tänkas använda är mer posetiva aktiviteter till ungdommar eftersom det oftast startar när dom är yngre.
Men vi kan inte få bort brottsligheten därimot kan vi göra den mindre obehaglig hehehe!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!