Dagens lunch blev...

...en måltidsersättare med smak av jordgubb och en banan hehe!
Va så lat igår så jag ville ej laga mat, sov hela eftermiddagen eftersom jag hade så ont i mitt huvud men sen vakna jag och mådde mycket bättre.
Slutar sent idag så är väll inte hemma förns vid 6, ska handla lite mat och sådant på vägen och ta en promenad också hehe så blir inte hem direkt.
Vet ej va ja ska ha till mat idag men blir någon sallad tror jag, tonfisk eller kyckling kanske.
Får se va jag hittar för kul i affären sen.



Nä ska dricka upp min lunch nu haha, börjar om 30 minuter..Kjamiis!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!