Fryser..

Har jätte mycket kläder på mig men hjälper ej, fryser ändå.
Ska vila en stund nu och se om jag mår bättre sen, vill iallafall bli av med min migrän.
Är så öm i munnen nu och ont i halsen har ja..börjar bli förkyld såå jäkla typiskt!
Aja ska vila lite nu iallafall men skriver senare. Kjamiis!


Vad tycker ni? :)
Postat av: MissMagicGirl

Vad jobbigt! Hoppas att du mår bättre snart!



Tack för din snälla kommentar!

Den gjorde mig glad!

Din blogg är också superfin!

2008-09-05 @ 14:43:10
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!