Funderar på det här med körkort...(va tycker ni om kollektivtrafiken i GBG?)

..om man nu skulle försöka skaffa körkort nu när det är en trevligare väg man kör på.
Innan va det ju så galet med alla vägskyltar och allt va så strikt och tråkigt men nu blir man ju välkommen hihi.



Mycket trevligare vägskyltar som ger än ett leende på läpparna när man ska till jobbet på morgonen.
Sjunger en sång för dej och förklarar vägreglerna fint och sansat med lite humor istället för att "nu jäklar följer du vägreglerna annars ska du få något upp i***** och farbror blå jagar dig till världens ände hehe.
Fast iof, ska nog fortsätta med kollektivtrafiken.
Då får man ju säga hej till den sura busschafören och trängas bland alla konstiga folk som ska till jobbet och skolan och som har sitt jätte trevliga morgon humör och gnäller för att någon råka släppa sig i bakre delen av bussen hehe!

Vad tycker ni om dagens kollektivtrafik?


Vad tycker ni? :)
Postat av: Knodden

de va jag som släpptemig i bussen!!! problem med gaser

2008-09-14 @ 22:24:36

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!