Funderar... (poliser utanför mitt fönster)

Ligger i sängen och funderar lite, det blir alltid så när man ska sova..
Undra varför!..
Men har iallafall haft en trevlig dag, farfar blev glad för presenten.
Köpte busskort till han, han åker ju så mycket med bussen nu så kan ju behövas.

Hmm det står mängder av poliser utanför mitt fönster..
Dom senaste veckorna har folk blivit helt knasiga här...
Läskigt som bara den, när ska det här sluta!?
Precis som hela Bergsjön och Kortedala har blivit helt knasiga!
Lite svårt att sova nu med fullt av poliser utanför :/
Aja får väll se efter va det är frågan om...


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!