Fuskpäls och catwoman...

Tre flugor i en smäll, guh va bra!
Va väldigt nere efter terapeften för vi prata ju om lite jobbiga saker så man bli ju deppig.
Men jag åkte till Allum sen och shoppa och åt middag hos farfar så blev gladare sen!

Köpte massa fina saker, riktigt fyndade vilket va kul såhär i regnet och allt hehe.
Köpte en lång go kofta på Lindex för 299kr:

Väldigt mysig kofta! :D

Sen fynda jag ett par skor på skopunkten för bara 99kr heelt sjukt!
Tog även kort på vagabond skorna som ja köpte förra veckan för 800kr:

Vagabond och Fynd! :)

Sen Blev det fyra plagg från Gina Tricot, en väst som ser ut som en päls (vääldigt fusk, skulle aldrig bära riktig päls!!), en t-tröja med en catwoman på, en klänning med en guldig dragkedja samt en marinblå lång kofta! :)





Super nöjd och mycket gladare, fast än magen vänder sig in och ut :/ puuh!



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!