Godmorgon! :)

Jag är väldigt trött hehe!
Kommer bli en lång dag tror ja, somna direkt när ja kommer hem antar ja.
Aja det får gå helt enkelt!
Idag har jag bara fordons lektioner och det är rätt skönt.
Sen efter skolan ska jag in till stan och träffa farfar, måste handla lite med för har inget hemma nu.
Komma på något till mat idag också..puuuh ja som inte har någon som helst fantasi nu hehe!
Aja får bli en sallad av något slag tror ja :)
Handla på rasten så har ja gjort det!
Nä jag får väll göra mig i ordning här nu så att ja kommer iväg någon gång :)
Skriver när ja kommer hem..

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!