Hårband och diadem, något jag älskar...

Så idag hitta jag den här lilla söta rosettbandet att ha i håret och guh så söt man blidde, ja nästan iallafall haha!
Hehe detta hårbandet hitta ja på H&M och kosta bara 14.50kr, som hittat!

Svårt att få tag på fina hårband nu, precis som det är totalt ute med sånt..
Dåligt av mode världen att inte sälja mycket sånt, en webshop för bara sådant hade vatt något i min stil :D
Diadem med stora fina rosetter och rosor i alla dess härliga färger, tänk va underbart det hade vatt :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!