Högt blodtryck...

....och dte är verkligen fel på denna förbannade kroppen för annars hade ja ej blitt fet helt plötsligt!!
Så i morgon ska jag ta prover för ALLT typ så nu har ja fått emla och lugnande tabletter så kommer la va helt borta i skolan i morgon men det får gå.
ÅÅÅåhhhhhh ja är så jävla förbannad!
Fan, ja som va såå snygg i min lilla kropp och så PANG blev ja tjocker och så ska det va ett helvete att bli av med skiten med!
ÅNGEST!

Nä ska åka in till stan strax och tröst shoppa lite!
Får skriva sen när ja är hemma igen och berätta va ja hittat för kul!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!