Höst snygga fötter...

Älskar skor och klart som fan att jag ska ha fina skor när det är höst.
Har samlat mina favoriter som ja vill ha i höst och det är många!
Skor för alla stunder och väder och guuh va fina skor!



1. Missoni: Sandalo Pris: 4649kr hos Brandos.se
2. Bronx: Luxor Nazza-stack Pris: 799kr hos Brandos.se
3. Fly London: Loft Pris: 1299kr hos Brandos.se
4. Ugg: Classic Tall Black Pris:2199kr hos Brandos.se
5. Skolett: skinnimitation med kilklack Pris: 298kr hos Hm.se
6. Ventilo: Stövletter Pris:1779kr hos Laredoute.se
7. Carvela Button: Side Platform Shoe Boots Pris 1443kr hos Asos.com
8. Killah Bow Back Quilted Ankle Boots Pris: 656kr hos Asos.com
9. Patsy Argyle Platform Pris: $38.80 hod Forever21.com
10. Shoe´shi bar: No 28 Pris: 1499kr hos Nelly.se

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!