I´m a Manolo Blahnik women!

Om det är något jag älskar så är det skor och det finns så många helt underbara skor MEN, ingen kan göra så underbara skor som Mr Blahnik kan.
Han är kungen av skor för kvinnor och kan definitivt sin sak inom det området.
Det kanske är det ni män är till för?, skapa alla dessa underbara skor till oss kvinnor hehehe!

Iallafall, Manolo fortsätter att chockera oss vart ända år och många av oss kvinnor kan inte sluta dräggla när han släpper nya skokollektioner.

 Vill jag bära nu i höst! ♥


Kvinnan som fick chansen att ge världens alla hörn en del av denna otroliga man är Sara Jessica Parker och vi tackar henne för dessa otroligt underbara åren av sex and the city.
Den här mannen är värld att hyllas för att han ser till att alla kvinnor ska känna sig bekväma, sexiga och självklart självsäkra!
Det är väldigt synd att hans skor inte går att få tag på här i Sverige men har man lite kontakter så går det att ordna.
Ett tips: passa på att åka till New York nu när dollan är billig, då kan du få många Manolos hihi!



Och visste ni att Manolo föddes i Santa Cruz på Kanarieöarna som son till en tjeckisk far och en spansk mor och att han växte upp på en bananplantage?
Jo det är sant, Blahnik tog sin examen 1965 i litteratur vid universitetet i Geneve och fortsatte sedan med att studera konst i Paris.
1970 flyttade han till London och tre år senare öppnade han där sin första affär i Chelsea.

Och ett par sissta ord, antingen så gillar man Manolos eller så gör man det inte!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!