Idag har jag...

...tränat och det kändes väldigt skönt.
Ont men förbannat nice att göra något så det blir träning varje dag.
Tänkte köra yoga i morgon, väldigt bra för både kropp och själ och man blir väldigt smidig med så det är bra.
Vatt helt underbart väder ute idag men det börjar bli kyligt nu, hämtade min nya jacka på posten innan och har använt den idag.
Väldigt härlig jacka med en hög krage så man känner sig sådär myspysig hehe.
Ska ta kort sen så ni får se hur den ser ut på mig för ja tyckte den va super snygg verkligen.
Mamma blev avis när ja va hos henne så hon ska med köpa en hehe!
Hmm va mer, jo ska göra en videoblogg sen för det har ja helt missat på ett tag...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!