Ja har såå ont i magen..

...och feber med!
I morgon ska jag till läkaren så då får vi se va som är fel på mig.
Fick stanna hemma från skolan idag, kändes inte så kul precis för vi hade mycket kul idag att göra i skolan.
Det är väldigt fint väder ute också, solen lyser och det är vindstilla.
Känns trist att va sjuk då..
Aja blir film och vila under täcket här med katterna så blir nog frisk fort när man har dom :)

Skit rädd för i morgon..
Jag har verkligen en stor läkar skräck och allt som har med nålar och sprutor att göra.
Kommer väll svimma när dom ska ta prover...
Usch mår ialla så fort ja tänker på det hehe.
Aja det går nog bra iallafall :)
Nä ska väll försöka få i mig lite mat och fortsätta kolla film :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: MissMagicGirl

Vad trist!

Hoppas att du kryar på dig snabbt och att det går bra i morgon!



2008-09-24 @ 18:40:02
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: MissMagicGirl

Tack så jättemycket!

Håller på med en collection i skolan nu som ska vara klar nästa tisdag.

Jag är en aning stressad men tror jag ska hinna.



Har också sprutfobi. Stakars dig! Men du kanske inte behöver ta någon i morgon?

2008-09-24 @ 18:59:32
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!