Jag vill inte vara tjock, vill vara smal!!!!!

Jag är riktigt arg på mig själv just nu!
Jag tränade så hårt och gick ner skit mycket och nu är det tillbaka tack vare att ja vatt sjuk i över ett års tid och fan va jag hatar det!!!!
Jag vill bli av med det NU, inte ha det såhär.
Okej ja gillar mig själv men fan inte hullet, det måste bort annars kommer ja bli helt knäpp på mig själv.
Var ska jag få motivationen till det från??
Någon som har ett bra förslag för jag har verkligen ingen diseplin på mig själv det minsta!
Det känns som det ja gjorde innan inte funkar längre för jag har lixom tröttnat men ja vill ju få tillbaka min gamla kropp.
Väldigt frustrerande att störa sig så förbannat på ett par svarta jeans som ja ej kommer i och den fina blå klänningen som ja aldrig använt.
Va fan nu får du ta och skärpa dig Mli för annars får du fan smisk snart!
Blir inget jävla godis, inget jävla socker och du ska fan i mig bli smal igen!
Om det är hårda ord som måste användas så får det fan bli så, nu är jag trött på detta.
I morgon ska jag ut och springa om det nu är så att ja blir helt död utav värken i kroppen och ska behöva gråta så ska ja fan i mej ut och springa!!






 


Vad tycker ni? :)
Postat av: ♥Blondiie♥

välkommen i klubben om att vilja vara smal, iof har jag haft anska grymma ätstörningar men men, det sitter nog jämt kvar =)

2008-09-14 @ 17:18:23
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

kan ju tillägga man inte mår bättre när man gick upp 40 !!! kilo bägge graviditeterna =)

Så nu ä man snart nere på 65 igen =P



Kul du gillar bloggen, hoppas du stannar kvar =)

2008-09-14 @ 18:29:53
URL: http://blondiies.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!