Kan inte sova...

Har legat och vridigt mig ett antal gånger i sängen nu och ja kan verkligen inte sova.
Är jätte trött och känner mig almänt irriterad också vilket är en förbannat jobbig kombo!
Sitter här och funderar lite på vad det är ja ska ändra på för vanor för att komma i form igen.
Äta frukost är väldigt viktigt, bara det kan göra stor skildnad.
Inget bröd alls nu utan mer fil, gröt, ägg och bär?
Köpa lite grönt te också så man kan hålla sig lite pigg nu när man har skolan också.
Äta mer vegitarisk mat och inte rött kött!
Fisk, skaldjur och kyckling funkar bra.
Väldigt bra med omega3 och dom bra fetterna.
Avokado, tomater, gurka, lök och olika bönor.
Keso och laktosfria produkter så jag slipper alla pliter i ansiktet och uppblåst mage.
Inget socker så som choklad (stackars mig), läsk och alla andra hemska produkter.
LÄS PÅ FÖRPACKNINGEN, det är a och o i det hela!
Finns så mycket skit i maten nu för tiden så det gäller att hålla koll på va som är bra och dåligt.
Jag kan ju det här, visst fasen ska jag klara detta!
Inga fjomperier mer nu och skylla på massa nu är det så!!!!

Aja får väll försöka sova nu, ska upp på en power walk om ett par timmar (hur smärtsamt som hälst men får fan funka)!
Håll tummarna för mig är ni snälla...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!