Lagar mat och pluggar...

Håller på med maten nu, det blir godalådan idag.
Får se om ja får i mig lite mat, har ju inte haft världens bästa matlust precis.
Ska fortsätta plugga fordon efter maten, läser el läran och sen olika mättekniker.
Men det är faktist väldigt kul, spec elen för det är mycket matte i det och jag tycker sånt är jätte kul.
Roligt när man fattar och tycker det är kul :)
Ska väll försöka gå en lång promenad sen med så ja får ut lite agretioner efter dagens tripp till skolan.
Skit förbannad verkligen men ska väll bli lugn snart igen.
Tatt en värktablett så börjar kännas lite lugnare i kroppen nu, väldigt öm men ska nog palla med promenad.
Så får det bli ett varmt bad efter :)
Får väll prata av mig lite sen på en videoblogg eller nått också hehe.

Aja skriver sen efter maten...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!