Mår pyton...

Ja, det finns inte så mycket ja kan göra åt saken.
Försökt med att byta maten så ja ej äter vanlig mat men funkar ej för magen och värken den bara fortsätter.
Får helt enkelt gilla läget tills ja får reda på va som är fel.
Känner mig så totalt misslyckad, vill också kunna gö allt!
Det här är min dröm det jag håller på med, ni anar inte hur ledsen ja är över att ja ska må dåligt..
Är det inte det ena så är det de andra käns det som!
Ska vila en stund och hoppas på att ja känner mig bättre sen och se om ja kan komma fram till en bra lösningen på detta jobbiga problem..


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!