Nu är ja igång igen, ändrat bloggdesignen!

Hehe ja nu är den ändrar igen, borde väll typ lägga ut alla headers som jag haft sår ni ser skildnaden hihi.
Löjligt värre men men, man måste ju bli nöjd eller va säger ni!?
Hmm ska göra lite fler varianter i photoshop så får ja väll se hur ja ska ha det haha.
Har ni några ideer så kom gärna med förslag! :)
Behöver all hjälp ja kan få hehe!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!