Nu jävlar!

Ska fortsätta röja lägenheten idag, ösa på hög musik och så jävlar ska det röjas stort!!!
Slänga allt haha!
Så himla trött på massa onödigt skit så nu ska det fan ut asså UT UT UT!
Jupp ladda ner musik och så på med högsta volym sen jävlar ska det städas!!!!
Skriver lite senare hehe och då blir det även en video blogg :D

Vad tycker ni? :)
Postat av: Dotter Alberta

sött med en liten tass sådär :)

2008-09-12 @ 16:38:07
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: MissMagicGirl

Härligt!

Älskar att städa och rensa!

2008-09-13 @ 00:25:58
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!