Peeling och ansiktstvätt!

Sådär då har jag kollat klart på The hills och så har ja gjort en peeling och ansiktstvätt så nu är ansiktet len som en baby rumpa hehehe.
I morgon har jag min terapeft klockan 10 och efter det åker jag till skolan.
Har fordons lektioner i morgon och engelska på eftermiddagen så jag hinner till dom iallafall.
Sitter här och gäspar heeela tiden nu hehe.



Ja fy attans va trötter man är, så ser ja ut just nu...heelt död!
Sitter i sängen ska nog somna snart igen, finns inte så mycket att göra vaken hehe.
Sova och sen gå upp tidigt på en långpromenad, låter som en bra idé!
Eller va säger ni?! ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!