Rosa, va fan är det för fel på det???

Okej, ja vet jag älskar rosa och enligt mig så ska allt vara rosa MEN, ja får tydligen inte gilla rosa för det va fasen va folk ska klaga över det.
Tycker jag är förbannat synd eftersom att det är en sån fin färg och plus att det säger mycket om just mig.
Då klagar folk på mig och inte bara färgen!
Helt otroligt egentligen att en färg kan va så förbannat störande hehe.
Jag har massor av roa hemma, rosa rosor i mängder och allt i min lägenhet är sockersött.
Som en liten saga om en prinsessa hihi, men det passar ju in på mig.
Jag är en liten prinsessa och det kan ingen ändra på :)
Och dessutom så vill jag påpeka att rosa är inte bara en "tråkig" färg utan även en färg som gör nytta.
Nu börjar det bli dags att samla in pengar för bröstcanser och då blir det rosa överallt så då måste ni stå ut med det!
Jag ska köpa mig massa rosabandet saker för ja tycker det är viktigt att vi samlar in så mycket pengar som det går för bröstcanser.
Så sluta gnäll och THINK PINK!




Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!