Usch...

Har förbannat ont i kroppen nu, att ha värk överallt är inte det roligaste precis gör så ont när man råkar gå imot något.
Och klumpig som jag är, händer det rätt ofta hehe!
Lite orolig för Freddie med, han ser jätte nere ut idag och är sådär konstig i pälsen.
Kanske dags att ta han på hälsokontrol??
Stella ska iallafall bli kastrerad snart så hon slutar kissa över allt när hon löper.
Lilla stumpan förstår ju inte va som händer så hon blir helt hispig.
Men hon är allt söt ändå hehe.
Det blir städning i morgon med och så ska jag tvätta.
Dammsuga upp alla hårtussar och pappers bitar hehe, Stella som vatt i farten igen!

Ska plugga lite här nu tänkte jag, El läran och ohm´s lag så att det är riktigt inprintat i huvudet.

Vad tycker ni? :)
Postat av: MissMagicGirl

Usch, stackars dig! Jag ska tänka på dig i morgon!

Kram Magic :-)

2008-09-24 @ 21:00:55
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!