Äventyr!

Ja, den senaste tiden har ja inte uppdaterat bloggen så mycket för ja har försökt att hålla igång bland annat att va med vänner osv så att ja inte blir sjukare.
Så nu tänkte ja ta en liten bild visning på lite av bravaderna ja har haft för mig :)



Dom här bilderna är på Petra och Freja när vi tog en tur till favorit cafét ute på klippan.
Det blev en härlig lunch och sedan en paj-provning :P hur mysigt som helst!



Senare på kvällen hamnade vi bakom operahuset och kolla på solnedgången och drack lite cider och åt praliner!
En toppen trevlig dag och de va precis va ja behövde! :)

Inte många dagar efter de så fick ja självklart en hög feber och mådde pyton så min kära mor kom med mängder av glass och mums som vi åt till en bra film :D

Ser sjukt äckligt ut men de va mumsigt haha! :P

Så lite trevligheter har jag allt haft för mig! :)

Måste säga de att sommaren är verkligen här, vilket helt underbart väder de har vatt ute nu!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!