Diadem är verkligen min sak!

Is the shit helt enkelt, i alla färger och varianter och i alla tillfällen funkar ett diadem!
Mitt senaste tillskott i diadem "garderoben" blev ett svart diadem med en sötrosett som hade tyll detalj och såhär söt blev ja med lite lockar och mitt söta diadem!

Rätt nöjder med min lugg :P diademet kosta 39kr hos Glitter!

Glöm inte att titta in i morgon för då startar jag en ny TÄVLING!

Vad tycker ni? :)
Postat av: natta

vilket sött diadem!



sv:jag håller utkik..

2009-04-16 @ 11:06:26
URL: http://almond.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!