En knubbi liten kvinna...

..och jag är nöjder med alla mina tigerränder! :P
Ja du, ja har en fet röv och brada höfter men ni ska veta en sak, JAG ÄR JÄVLIT SNYGG SOM JAG ÄR!
Här ska vi inte ha en tane kvinna inte nää då, en stadig kvinna ska de va som de finns någe att klämma i :P

Favorit koftan från InWear, helt kär i den!
Min färg och allt, passar perfa till vårens härliga fika stunder i solen! :D


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!