Ett par jobbiga dagar...

Sorry för dålig uppdatering men ja har ej mått så bra och försökt att roa mig för att ta mig igenom dom här dagarna.
Jag har en slags torgfobi där ja får panik av andra människor och det har kommit fram igen tack vare alla händelser ja vatt med om på senaste tiden.
Har massa bilder av allt bus ja har haft för mig som jag tänkte lägga ut senare.
Bland annat bilder på min shopping, fika runder, härliga sommar/vår kvällar och mina vänners roligheter.

Sen så har ja något roligt att dela med er alla, ja ska få tillskott i familjen nämligen en lite vovve :D
Freddie (min katt) blir pappa igen hehe, hunden är nog mindre än freddie så ska bli kul och se hur de kommer gå.
Har börjat kolla på lite hund saker och hittat två favorit sider som säljer jätte söta saker så blir shopping där när ja få ta hem min lilla tös.
Hon kommer inte vara klar för att ta hem fråns om 6 veckor så ja längtar!

http://www.doggie.se/ , hos dom hitta jag en jätte söt regnjacka samt fina halsband och koppel.
Pinkaholic Pinka Jumper - Pink
Hur söt som helst och den kostar 379kr!

Sen har vi http://lechien.se/ där ja hitta jätte söta matskålar och hundbäddar.

Den här bädden kostar 425kr, är ju mycket för rosa så de blir gullit tll en liten flicka! :)
Bowls set - PrincessAnastasia Royal Bowls set - Large
Dom här kitten kostar mellan 200-300kr och de är då en matskål och en vattenskål :)
Längtar jätte mycket till ja får min vovve nu, ska bli så kul och de kommer va en stor hjälp för mig att komma tillbaka till mitt vanliga liv efter sjukdom och hela köret :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!