Får ta hem min vovve på fredag nästa vecka!! :D

Åååhhh ja är såå glad och ja är hel kär i min lilla Bella och nästa vecka får jag ta hem henne.
Ska bli så kul och ja kan knappt bärga mig, de kommer va två väääldigt långa veckor.
Så nu ska jag köpa massa vovve saker så att min lilla Bella blir riktigt bortskämd :D

Här har ni min bella och hon är sååå söt.
Har en bild på henne och mig på min mobil som jag ska lägga ut sen :)
ÅÅHHHH :D hihi såå glad!!


Vad tycker ni? :)
Postat av: Jenny

Hej!

Såg ditt mail ang. att du ska skaffa vovve! Grattis till en riktig liten sötnos! Vad är det för ras, papillon? De finns mycket som är viktigt att tänka på! Det jag kommer på spontant är:

-Lämna hennes inte själv allt för länge i början, det är viktigt att du ägnar hennes mycket uppmärksamhet så att hon blir en trygg hund sen i framtiden. Så öka gradvis tiden du lämnar henne ensam och ge gärna något tuggben etc. när du går.

-Köp bra foder!! T.ex. ekologiska Orijen om det säljs där du bor, annars funkar foder som Royal Canin, Nutro etc. men undvik "skräpmat" som Doggy, Pedigree...bara fyllt med överdrivna mängder salt, fett och spannmål...

-Gå ut och rasta ofta nu den första tiden så hon kopplar snabbt att kissa görs ute på gräs...



Lycka till! Bara att fråga om du undrar något mer så ska ja försöka hjälpa till=)

2009-04-30 @ 12:57:50
URL: http://vofflan.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!