Fick en sådan insperation att skriva...

Tack, vill jag börja med att säga!
Tack så mycket Aurosia för den känslan jag fick...
Det är de här ja menar, att kunna hitta tillbaka och känna sig trygg och vacker!
Jag vill vara den kvinnan som ja var innan, med helt otroliga former och det va okej..
Marilyn släng dig i väggen för här har ni 2009´s vackraste kvinna!
Såå mycket insperation, så mycket hjärta!..

Ah, jag är helt målös..!

En ros, det är va ja är...
En öm och vacker ros med dagg droppar på morgonkvisten, en symbol för dom tårar som fallit.
Taggar som kan sticka den starka.
Ett hinder som håller många på avstond och som kan förstöra min chans.
Jag vill tappa mina taggar, bara vara just blomman..rosa, mjuk som silke och doft av lugn.
Något rogivande, tysthet och frihet.
Det här är jag och jag är en ros!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!