Fotbollströja..

Godmorgon allesammans, har faktist suttit öppe hela natten för att göra klart lite skissar på en fotbolls-tröja för Lundby IF och ja tror att dett kommer fungera.
Blir en enkel sak som kommer tryckas i gröna konturer på både svarta och vita t-tröjer.
Har även fixat en beställning på en suporter tröja till en Göteborgare som kallar sig för Gottis hehe, denna tröjan ska han ha på sig på matcher när han ser på IFK tydligen.
Ja vi får hoppas att han blir nöjd med detta :)
Nä nu får ja ta och lägga mig om ja ska orka med dagen!
Har lite att göra idag faktist :) Godnatt hihi!


Vad tycker ni? :)
Postat av: Anonym

Designa lite bowling t-shirtar ist...

Finns 5 klubbar i lundby bowlinghall där många behöver nya tröjor :)

NtN på mötesplatsen, hör av dig om du har lust ;)

kramar

2009-04-14 @ 16:06:02
Postat av: Anonym

2009-04-14 @ 16:06:41

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!