Godmorgon, här hörs fågelsång..

Ja, är det inte underbart att vakna upp av den fina fågel sången på morgonen?
Tycker iallafall jag, även om ja haft mardrömmar så är de rätt tröstande att höra fågel sången när man väl vaknat till.
Ska strax gå ut och ta mig en lång promenad tänkte ja, känns som om det är en skön värme ute så tror inte man behöver ha så mycket på sig idag igen.
Ligger och gosar med Freddie (för er som inte vet så är han min katt) och läser aftonbladet.
Det är en sådan sak jag börjat med nästan precis att verkligen läsa aftonbladet.
Börjar jag bli gammal??
Hihi vet inte hur jag ska tolka de men jag har aldrig vatt en nyhetsläsande person innan.
En ren fix idé jag fått på senare dagar.
Aja vilket som så är de iallafall väldigt rogivande och intressant vad som händer där ute i världen.
Ska nog ta och göra mig en kopp te faktist och fortsätta läsa :)

17-åringar offer för serievåldtäktsman

De två flickorna hotades med kniv och våldtogs flera gånger under en sexton timmar lång bilresa.

Mardrömsfärden tog slut först efter en punktering i Linköping då gärningsmannen hoppade in i en taxi och åkte direkt till psyket.

Nu åtalas den 30-åriga mannen som har erkänt brotten. Skrivet av: Johan Arkert

Fan va sjuka folk det finns säger jag bara!!!!!



Det är sjukt att man i dagens samhälle inte ska kunna låta sina barn änns gå till en kompis utan att det ska hända något.
När ja skaffar familj så ska de va långt ut i skogen där barnen kan leka fritt utan att någon jävla idiot till människa ska skada eller kidnappa dom!!!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!