GRATTIS mamma på födelsedagen!! :D

Ja nu är hon hela 46 år och tiden bara rullar på men hon är inte en gammal kärring utan blir snarare yngre för varje dag!
Hehe mer aktiv och galen än va ja är, det är illa :P
Ja nu har jag överaskat henne och var alltså den första personen att gratta henne.
Direkt när klockan slog tolv korkades skumpan upp och det blev tårtkalas, hon blev väldigt glader! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!