HultQuist!

Fick hem ett armband igår från ett av mina favorit märken och ja blev verkligen kär.
Har verkligen funnit mina favorit märken på smycken och det blir alltid att ja får köpa hur mycket som helst för att inte missa något snyggt i deras collektioner.
Iallafall, tillbaka till armbandet..det är ett lätt armband men med söta detaljer.
Gillar de här lite avslapnade smycket fast ändå med lite bling på så när jag fick se detta armbandet så fatta ja att det var mycket kärlek bakom de.

Kostar ca 350kr och är från märket HultQuist, ett danskt märke!

(Missa inte Tävlingen om ett armband från Ms Bijoux, också ett favorit märke hos mig!)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!