Hund shopping - Bilder på Bellas nya saker!

Ja nästa vecka ska jag få ta hem Bella och ja längtar som en tok.
Igår va ja som sagt ute och handla loss saker till henne samt så fick ja hem mat och godis och mängder av andra roligheter.
Nu har jag äntligen fått hittat min kabel till datorn så nu kan ni få se bilder på allt :)



Massa roligheter, klicka på dom för att få stora bilder! :)
Väldigt mycket rosa hehe men ja är ju mycket för rosa och min lilla Bella ska få massa rosa sötsaker :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!