Imorgon blir det date!

Ja i morgon ska jag ha date igen med en kille som heter Pär.
Vi har haft väldigt trevligt ihop hitils och han är en fruktansvärt rolig människa med både mycket humor och sen seriösa samtalsämnen.
Många bra sidor helt enkelt och vi behöver fler sådana människor tycker ja.
Iallafall, ja ska laga mat till han i morgon och sitter och planerar va ja ska göra för något.
Är helt inne på iallafall att ha följande ingredienser: chilli, kyckling och mycket färska örter!
Ska vara något nyttigt så inte mycket kolhydrater och så gärna lite stark mat för de gillade han.
Aja, det står mellan två rätter så får se hur ja ska göra hehe!

Gillar ni stark mat? :)

Sen tänkte jag även leta smarta frukost varianter, ska äta nyttigt med mycket grönt och sådant så tänkte att jag skulle göra smoothies med laktosfri yogurt och frukt/bär.
Sen äta mycket vegitariskt, sallader och mer mat som är färskt.
Inte så mycket lagad mat, vill ha alla vitaminer och sådant som försvinner när man lagar maten.
Från och med i morgon blir det nyttig och mat som ger mig mycket energi! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!