Kan ni gissa va detta är!?

Ja de såg allt lite lustigt ut måste ja erkänna när ja fick hem detta i brevlådan!

Först trodde ja de va ett läppstift av någe slag eller ciggaret rullare haha..
Men cigg kunde de ju inte handla om eftersom att de va från ett smink bolag så då va det ju mer troligt att det var ett läppstift men nää, det va de inte!
Utan någe helt annat, och när ja väl fattat hur ja skulle öppna den och se va de va i så fick ja ju reda på att det var....

...En pinsett med inbyggd lampa hihi, så nu kan ja noppra ögonbrynen i mörkrett också hihihi!
Ni måste erkänna att de va lite roligt ändå..
Smart sak iallafall och det fanns även en liten spegel i den här saken så att man kan noppra ögonbrynen var man än är :P
Blir att testa ikväll i mörkret haha, jag uppdaterar hur det gick sedan! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!