Leggings frossa!

Hittat mängder av godbitar när det gäller leggings och ja kan inte få för lite av dom!
Tre par snygga hos Gina Tricot och det blir klick klick och åter klick!! :P

Jäkligt snyggt med nitar på leggingsen, tänkte också köpa nitar i morgon och göra om min skinnjacka.
Roligt att pyssla lite och ja tror att det kommer bli riktigt snyggt!
Blir även ut och titta efter kläder i morgon, är på jakt efter fler leggings och lätta långa linnen/tunikor som ändå är lite annorlunda men de kommer gå bra hoppas ja :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!