Lunch, födelsedags shopping och fika med nostalgibilar!

Ja det har vatt en lång dag idag så nu är ja sjukt trött och har väldigt ont i huvudet.
Men det har vatt en toppen dag iallafall fast än vädret inte vatt så fint, såg solen komma fram lite mer mot eftermidagen iallafall!
Ja, i morse åkte jag hem till min farfar som bor i Partille.
När klockan va en sådär 13, precis vid lunch gick vi och åt på ett av cafén på torget.
Efter de gick vi och handla på Ica, Kahls the & kaffehandel samt bolaget för dom sista små detaljerna till mammas födelsedag.
Kommer bli såå kul för ja har verkligen gjort de jätte kul för mamma så tar bilder sen så ni får se, ska va den första som grattar henne efter klockan 00.00 :P
Sen efter de så tog jag farfar och Leif en fika, blev en stor glass för oss alla med grädde och hela köret så ja e proppmätt nu, följd utav en tripp ner till Hobbex och Lekia för att kolla på lite notalgibilar (farfar och Leif samlar på de).
Mycket babbel och skratt blev de samt att ja fann söta ljus till tårtan på Lekia så de va rätt roligt att va där också.
Slått in det sista nu så ska snart fixa tårtan :)

Heeelt sjukt mycket och chokladsåsen tog slut för att vi bestälde tre stycken :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!