Med lite nål och tråd kan...

...allting bli väldigt fint! :P
Ja här sitter ja framför tv och har precis kollat lite på rapsedi in rock och pysslat lite.
Har en tunika som ja köpte förra året och tänkte att ja skulle tuffa upp den lite så den blir söt men ändå tuff.
Så min Valborg blir väldigt lugn och mysig med ingen alkohol och drabbel.
Hur skönt som helst! ;)

Visar bild när den är klar :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!