Mikaels födelsedags resa :)

Ja guuh va trevligt vi hade igår och han blev jätte glad för sin resa genom Göteborg så ja lyckades väldigt bra :)
Första stoppet på vår resa var Triumfglass baren i Sävedalen där ja bestälde en jätte bägare med massa glass och en stor mjukglass som vi satt och frossa i solen.
Båda va verkligen proppmätta efter det så vi satt där i lugn och ro och njöt utav den underbara värmen.
Kanske inte världens bästa utsikt där ifrån men solen va härlig iallafall :)
Sen fortsatta vi vidare till vårat andra stop, nämligen naturhistoriska museumet.
Varken jag eller han hade vatt där sen vi var små så de va intressant att gå igenom de :)
Köpte även med en liten sovenir till han som ett litet minne från dagen, ett litet gossedjur i form utav en späckhuggare.


Den stoooora valen :) mins när ja va liten och vi var och kolla på den ja mamma och min bror emil :)

Sen efter det så åkte vi vidare till vårtat tredje stop, eller ja stop och stop våran tredje sak på listan iallafall!
En båt tur i älven från lilla bommen till klippan, tog ca 30 minuter dit.


Haha han ville ej va med på bild så den bilden blev ju såååådär bra haha!

Fick även en titt på ostindiefararen från båden :)

När vi anlände till klippan tog vi en liten promenad längst med vattnet som lädde oss till ett utav mina favorit restauranger där vi avnjöt en go middag i solen!
Satt där och prata lite och verkligen bara gotta oss i solen, de va heelt underbart skönt väder.
Sen när vi va klara där gick vi tillbaka till båten och åkte tillbaka till stan.
Och vårat sista stop blev att gå på bio där vi såg Sunshine cleaning och mumsa i oss popcorn och bilar :)



Ja hela dagen blev väldigt lyckad :)

TÄVLINGEN AVSLUTAD!
Sen tänkte ja bara påpekat att ni får veta vinnaren utav tävlingen om Friis & Co smyckena ikväll.
Blir ett svårt val denna gången men ja tror att vinnaren kommer bli glad iallafall :)

Nu är det dags för mig att ge sig ut i solen, kan ju inte sitta hemma i detta underbara vädret!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!