Natta funderingar...

Har legat i min säng i lite mer än en timme nu och läst favorit boken "En shopaholics bekännelser", kommit in på dom mest konstigaste tankebanorna och sen tillbaka till verkligheten.
Dagen har ändå sett rätt bra ut, ja har vatt ute en del vilket har vatt riktigt skönt eftersom att ja mått så pass dåligt nu ett tag.
Sen så har ja lite funderingar kring min mammas födelsedag, hon fyller år på torsdag nämligen.
Tanken är att ja ska baka en tårta eller kanske någon cupcakes och överaska henne med frukost på sängen.
Får se hur planerna blir, ska träffa farfar i morgon iallafall och prata med han om hur vi ska göra.

Kom och tänka på min underbara sjal som jag köpte för inte så många veckor sen, den fick va med mig ut på en kvälls promenad innan och det gjorde den gott.
Så vacker och elegant, passar perfekt för att lysa upp vilken trist outfit som helst.
Bästa köpet på länge verkligen och jag ångrar inte det ett dugg.
Att en sjal kan få än att känna sig så vacker, ja vissa saker är bara sjukt löjligt egentligen hehe..
Den för mig att tänka på sommar kvällarna på en uteservering tillsammans med väninnorna och ett glas rött.
Bara njuta av kvälls värmen och solen och se hur den soliga dagen går över till en mysig stämning av folk med gyllenbruna ansikten som skrattar och avnjuter en underbar middag och desert.
Känna hur solen har tatt i ansiktet av en lite slags värmande kyss om kinderna, vacker i en sommar mysig klänning och lätt kofta tillsammans med ett par snygga gladiator sandaler och salt kyssta hår från dagens trip till havet.
Åh.. *drömmer mig bort*..
Hoppas att solen och värmen är framme i morgon så man kan ta sig en härlig promenad i Partille tillsammans med farfar :)

( Bild från: www.marstrand.nu )
Marstrand är verkligen ett jätte mysigt ställe på sommaren, är ett måste att ha en utflykt till!! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!