Och vinnaren är....!!

.....NATTA!

Ja det var många som hade deltagit i tävlingen och de va fullt av både kommentarer och mail.
Igår hade ja lite problem med bloggen så man kunde ej kommentera här så därför bad ja då dom som ville delta maila mig så även där fick jag en drös och jätte härliga sommar outfittar..hmm haha om man kan säga så!?

Iallafall, natta vann med följande sommar outfit!


"natta om TÄVLING om ett armband från Ms Bijoux!!!!:
svarta skinnsandaler, ljusblå slitna jeansshorts(höga i midjan) vitt ribbat linne instoppat i shortsen, en marinblå blazer uppepå(med uppkavlade ärmar) och knallröda naglar. och pricken över i:et får bli rayban wayfarers-brills.

kram:-)"



Grattis tjejen, ditt nya armband kommer hem till dig inom ett par dagar! :)
Och eftersom att detta var så populärt så kommer jag starta en tävling till i morgon så håll ögonen öppna!


Vad tycker ni? :)
Postat av: natta

tack så mycket, jag blev jätteglad!

2009-04-15 @ 18:27:25
URL: http://almond.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!