Paket med posten..

Idag fick ja två avier att hämta ut och eftersom att ja mått dåligt så fick min mor hämta dom och jag fick jätte fina saker samt några presenter som har kommit och de har jag slått in nu :)
Men ja fick iallafall min efterlängtade väska som ja bloggat om och lite annat smått och gott...

En skinjacka från laredoute som jag väntat så på, blev en vanlig tillslut men jag är nöjder!

Här har vi den, min sötnos och guuh va nöjder ja blev med den! :D Många härliga party nätter kommer den få va med om!

En liten större väska men ändå inte för stor, perfekt för shopping runda och fika med vänner.

Lite fler örhängen, väldigt söta :P

Ett sött armband, blivit helt besatt av armband och örhängen samt diadem för stunden så jag älskar att variera.

Och sist men inte minst ett par söta örhängen till i en slags guldboll variant med lite bling bling på :P
Super kul med lite roligtheter efter en jobbig natt och dag osv, hoppas ja är bättre i morgon dock!
Orkar ej ha kvar den här smärtan! :)
Nu måste ja lägga mig ner igen för nu börjar ja få ont igen! :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Aurosia

Vilken vacker blogg du har :)

2009-04-01 @ 04:25:10
URL: http://theheartbeatofadoll.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!