Paket..

Jupp, idag har ja fått ett paket och jag är nyfiken som bara den för det står ingen avsändare så ska väll ta och gå upp snart och hämta de.
Lite tufft idag då ja har väldigt ont i huvudet, de har blivit väldigt mycket av dom dagarna och de tycker jag är konstigt.
Får hoppas att de blir lugnare snart och får helt enkelt tvinga mig ut i solen för ja tror ja behöver var ända solstråle som ja kan fånga upp!
Inte lika fint väder idag som igår dock men de kommer väll fler sådana dagar.
Va mer..JO ja ska klippa lugg ikväll :D
Hihi det var längesen så ska bli kul att ha det igen.
Har suttit och funderat på de ett tag här nu och ja de är vad som behövs för att pigga upp mig lite tror ja :)
Så ikväll får ni se bild på mig och min nya lugg hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!