Smärtan är en del utav mig..

Mardrömmar igen, vakna helt kallsvettig och viste ej vart ja va.
Det är sådana dagar som man vill bli av med men de har ändå blivit en del utav mig nu.
Jag vet inte om ja ska försöka se det på ett posetivt sätt, att utan all den smärtan hade jag inte vatt den jag är idag..
Så smärtan har blivit en del utav den jag är men frågan är om det är så bra!?
Ofta får jag fejka ett leende eftersom att ja inte känner mig glad och att fejka lycka har blivit så pass stort så man kan inte se skildnad på om ja är glad eller inte.
Jag gör det inte självmant utan det har blivit en del bara..
Idag är det en tuff dag, många känslor så det är svårt att förklara.
Känner en stark smärta av ensamhet och rädsla, instängd..
Drömmer man mardrömmar av händelsen så fastnar det hårt för dagen och de man gör känns bara inte kul.
Det blir att burra ihop sig i täcken och kolla på en rolig film och försöka glömma mardrömmarna.
Blir nog inte mycket till att gå ut på ett par timmar iallafall..

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!