Sol, trevliga människor och glass!

Ja kan det bli bättre? :)
Idag har ja mått faktist rätt okej och har vatt ute i solen så mycket ja kunnat så nu känner ja mig pigg av alla solstrålar.
Igår tog jag en tripp till Partille och åt middag hos min farfar, de blev köttfärslimpa och till efterätt vofflor med glass och sylt!
Sen fick vi oss ett ryck och gick ner till en krog som heter Sonjas och där tog vi ett par cider till det stängde.

Vi satt ute på balkongen och åt middag de va så härligt med kvälls solen.


Haha farfar på bild, himla härlig människa och han är världens bästa farfar! :D

Sen efter det så åkte jag hem och packa ihop lite saker och så kom Mikael och hämta mig så ja sov hos han.
Vakna av en jätte härlig sol och fågelsång så min dag va verkligen räddad.
Gick ut och satta mig där i solen och bara njöt tills Mikael vakna till liv.
Satt och gosa med hans katt i solen, hehe lilla skalman :)

Hehe såå söt är han!

Hehe sen fick han sig ett bus ryck och hoppa runt på gräset och hade sig haha!
Ja iallafall så åkte jag och Mikael och farfar idag till Triumfglass baren i Partille och smällde i oss massa glass.
Favoriten var fortfarande lakritsglassen och den får 10+++++++ poäng av mig och direkt efter den så måste ja faktist säga dumle glassen och mjukglassen för den är verkligen super! :P
Ah, som ni förstår så åt vi mängder av glass för att testa massa sorter så det blev en hel middag och sen kunde ja inte känna smak för att tungan va så kall haha!
Proppmätta blev vi och avslutade dagen med en pratstund uppe på Ramberget i solen :)
En toppen trevlig dag!

Hade på mig mitt fina halsband från Ms Bijoux med fjärilen på, såå snygg! :D


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!