Sommar och sol..

Ja enligt mig så är detta ingen vår, vädret är ju heeelt underbart verkligen.
Ska ut i solen tänkte jag för att sitta inne funkar inte i detta underbara väder.
Sov länge idag, sjukt trött va man allt så de va skönt.
Fortfarande seg men ja vaknar väll till liv snart :)
Så va ska man göra idag då?
Det måste bli utomhus aktiviteter iallafall för att sitta här och uggla funkar ej.
Sitter och tittar på Asteri och olympiaden på tv 1000 nu hehe, den är helsjuk den filmen!
Har verkligen inte så mycket att säga just nu, det står väldigt stilla men aja de kommer väll sen :)

Ha en trevlig dag i solen allesammans, det ska iallafall ja ;)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!